Здравейте,искам да попитам знае ли някой какво трябва да сменя,защото при диагностика Първа скорост на перката на водния радиатор не се включва,а работи само Втора скорост,предполагам е някакъв датчик който отчита,бихте ли ми помогнали?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Първа степен на перка на радиатор!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от seagal Покажи съобщениеЗдравейте,искам да попитам знае ли някой какво трябва да сменя,защото при диагностика Първа скорост на перката на водния радиатор не се включва,а работи само Втора скорост,предполагам е някакъв датчик който отчита,бихте ли ми помогнали?Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
-
Първоначално публикувано от seagal Покажи съобщениеБлагодаря колега,днес поръчах нов реостат,утре го сменям,из темите тук направо се обърках,едни пишат за подобен проблем датчик на термостата,реле в купето,датчик някъде зад жабката и т.н.
---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:53 ----------
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеИма едни съпротивления отзад на "кожуха" на перката, тата наречетия реостат на първа степен. На крачета е. Примери го, защото вероятно е изгорял. Сменяш го и си готов.
В случая - това е просто резистор.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЩом си правил тест на степените на вентилатора през диатностиката и си установил, че първа не работи, 99% вероятно е това, което каза Myato. А и лесно можеш да го потвърдиш на 100%. Вържи на мястото на въпросното съпротивление един проводник (шунтирай го) и ако тогава при тест на първа степен вентилаторът развърти със скоростта на втора, 101% проблемът е в изгорял споменатия резистор.
---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:53 ----------
Докторе, "реостат" е прието да се казва на съпротивление (най-често - жично), чиято стойност може да се променя.
В случая - това е просто резистор.
Преди да стана доктор, след завършване на средно образование и до влизане в казармата работих по специалността си от УПК-то, която е "шофьор-монтьор в градския електротранспорт".Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеАз съм написал, че е съпротивление, но тук обикновенно са говори за него като за "реостат", каквото не е.
Преди да стана доктор, след завършване на средно образование и до влизане в казармата работих по специалността си от УПК-то, която е "шофьор-монтьор в градския електротранспорт".
Направих забележката по-скоро за да обърна внимание на другите колеги, които не използват точното наименование.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАз отдавна високо ценя техническите ти способности, защото такива са рядкост за хора с твоята професия.
Направих забележката по-скоро за да обърна внимание на другите колеги, които не използват точното наименование.
Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
Comment